עברית
  • English
  • עברית
  • русский
עברית
  • English
  • עברית
  • русский
עגלה 0

בוטיק פרחים פורח: מה מייחד אותנו?

בוטיק פרחים פורח מתמחה בסידורי פרחים מודרניים בארגזי כובעים. כל סידור מעוצב בזהירות ובאהבה עם אחרים שאינם הפרחים הטובים ביותר.

 

המקורי שלנו חברת פרח פריחה ממוקם בברלין, שם הדרך הזו של הצגת פרחים כבר הפכה לטרנדית מאוד. כשהחלטנו לפתוח סניף ישראלי, לא רצינו להציע משהו שכבר היה שם כיוון שיש בישראל כל כך הרבה מוכרי פרחים מוכשרים וחנויות פרחים מדהימות במקום שרצינו להשקיע במשהו ייחודי, משהו שיבדל אותנו מכולם אַחֵר. זו הסיבה שהחלטנו להביא מוצר חדש לשוק - ורדים ארוכי טווח שכיום פופולריים כל כך באירופה. בגלל האקלים החם בישראל (שמעולם לא טוב לפרחים טריים), "אֵינְסוֹף" ורדים זה רעיון נהדר לשמור על הזר ארוך יותר.

 

אז בעצם, יש לנו שני מוצרים עיקריים: פרחים טריים רגילים וורדים לאורך זמן. לסידורי הפרחים הטריים שלנו (אנחנו קוראים להם "אוסף קלאסי"), יש לנו סגנון מאוד מסוים, ואנחנו קונים רק את הפרחים שלדעתנו מבחינה אסתטית יתאימו לארגז. אנו לא משתמשים בחומרי מילוי זולים, אלא רק בפרחים שהיינו רוצים לקבל באופן אישי. אתה יכול להתקשר אלינו באותו יום או לפני הזמן ולספר לנו בדיוק איזו ערכת צבעים תרצה ולאיזה סוג אירוע ואנחנו נתאים את זה לפי טעמך. יש לנו גדלים, סגנונות וצבעים שונים של קופסאות שתוכלו לבחור בהן כדי להפוך אותן לשיקיות במיוחד!

 

בעוד שאנו שואפים להיות מושלמים, פרחים הם בלתי צפויים מטבעם, ואנחנו, למרבה הצער, לא מושלמים ב 100% (אם כי נמשיך לנסות!). לכן אנו נותנים את שלנו אחריות על איכות לכל הלקוחות, כלומר אנו עומדים מאחורי המוצר והניסיון שלנו. אם טיפלתם כראוי אך הפרחים שקיבלתם נבלו פחות מכאן 3 ימיםאנו נחליף אותם לאותם בחינם. אנו רוצים להיות בטוחים שאתה מרוצה מהשירות שלנו ומהפרחים שלנו!

 

אנו מתמחים גם במגוון רחב של עיצובי אירועים לחתונות, תאריכים רומנטיים, ימי הולדת וכו '. אנו מקבלים הזמנות דרך האתר שלנו והאינסטגרם כדי לפשט את התהליך ולהיות שקופים בתמחור שלנו. אנו שונאים לגבות עלויות נוספות, ולכן כל המסים כלולים ומשלוח חינם לכל הערים (בדוק שלנו אזורי משלוח) ללא עמלות נסתרות, רק פרחים מדהימים! כשאתה זקוק לכמה זרי פרחים יפים, שופעים, בזבזניים, אתה יודע לאן להתקשר!


Older Post