עברית
  • English
  • עברית
  • русский
עברית
  • English
  • עברית
  • русский
עגלה 0

מדיניות החזרים

עלויות האינסוף

  • קבלת מוצר פגום, כגון סידור פגום במהלך ההובלה (על ידי שירות המשלוחים שלנו בלבד!) יכולה להיות הסיבה היחידה להחזרה. את התמונה של המוצר יש לשלוח תוך 24 שעות מרגע הקבלה למייל שלנו info@blossom-israel.co.il. המוצר יוחלף עבור אותו מוצר רק כאשר נקבל את ההסדר המקורי, אין החזר כספי.
  • אם ורד אחד או כמה נושרים מההסדר ואינם צריכים להחליף אותם חדשים, נוכל להעמיד אותם במקום ללא עלות.
  • אנו לא משנים את צבע הפרחים או הקופסא לאחר שנמכר הסידור. 
  • אם תחליט לשנות את הסידור שלך, למשל להעביר את הוורדים מאגרטל אחד למשנהו (שאנו ממליצים בחום להימנע מכיוון שהם קבועים יחד עם דבק), זה יכול להיעשות בתשלום נוסף, אך אנו לא לוקחים אחריות על התוצאה, כיוון שורדים לא ייראו טוב אחרי שהופרעו.
  • אנו נבקשים מלקוחותינו לא לשים את האינפיניטי ורדים על שמש וחום ישירים, מכיוון שהסידור ידהה או ישנה את הצבע. לכן זו לא יכולה להיות סיבת ההחזרה כיוון שבאחריות המקבלים לספק טיפול הולם בהתאם להוראות.
  • אם לסידור שלך היה נזק כלשהו מחיות מחמד או טיפול לא מדויק, נוכל להחזירו בתשלום נוסף.
  • ביטול הזמנות להסדרי אינפיניטי יתקבל לא יאוחר מ- 24 שעות לפני מועד המסירה, אחרת ייגבה עמלה של 50%.

פרחים חדשים

  • אם קיבלת הסדר שניזוק במהלך ההובלה (על ידי שירות המשלוחים שלנו בלבד!), אנא הודיעו לנו מיד לאחר קבלתך בטלפון (050) 471 1847 או בדואר אלקטרוני info@blossom-israel.co.il. אם נקבל את ההודעה תוך 6 שעות ממועד המסירה, ההסדר יוחלף עבור אותו ללא תשלום.
  • אנו לא מקבלים החזרות עבור פרחים טריים, מכיוון שהם מתכלים ובעלי חיים משלהם. עמידות סידור הפרחים תלויה מאוד בכמות החום, הלחות והאור. אנא עקוב אחר הוראות הטיפול שלנו (ניתן למצוא בסעיף שאלות נפוצות) כדי להאריך את עמידות הזר שלך.
  • ביטול הזמנות לסידורי פרחים טריים יתקבל לא יאוחר מ- 48 שעות לפני מועד המסירה, אחרת ייגבה עמלה של 50%.